Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorОвчаренко, Ксенія
dc.date.accessioned2025-03-01T18:55:05Z
dc.date.available2025-03-01T18:55:05Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169634
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ ТД «Біола», а також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємства. Провeдeно маркeтинговe досліджeння інструментів маркетингових комунікацій підприємства та їх вплив на поведінку споживача. Об’єкт розроблення: процес маркетингової комунікаційної діяльності підприємства. Мета кваліфікаційної роботи: дослідження інструментів маркетингових комунікацій підприємства та їх впливу на поведінку споживача, а також розробка рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової комунікаційної ТОВ ТД «Біола». Положення, що захищаються: аналіз і використання різноманітних інструментів маркетингових комунікацій для підтримки ефективного обміну інформацією між виробниками і споживачами. Оцінка впливу маркетингових комунікацій на поведінку цільової аудиторії. Розроблення рекомендацій щодо оптимізації маркетингових комунікацій ТОВ ТД «Біола» на основі отриманих даних та аналізу. Інформація щодо впровадження (за наявності): результати дослідження можуть бути використані для оптимізації маркетингових комунікацій ТОВ ТД «Біола», формування позитивного іміджу компанії, стратегічного планування, а також для зміцнення конкурентних переваг підприємства на ринку. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані на роздрібних підприємствах України. У роботі використано такі методи досліджень: логічний та системний аналіз використані для детального розгляду та встановлення послідовних логічних зв’язків між різними аспектами маркетингових комунікацій ТОВ ТД «Біола». Методи узагальнення та абстрагування використані для синтезу та узагальнення отриманих даних з різних джерел, що дозволило виділити ключові аспекти, що впливають на ефективність маркетингових комунікацій. Використання спеціальних маркетингових методів, таких як PEST-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, SWOT-аналіз, аналіз конкурентного середовища та сегментація ринку, дозволили глибше розуміти контекст та можливості впливу на цільову аудиторію підприємства. Графічні дані, такі як діаграми та графіки, були використані для наочного представлення результатів дослідження.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ, ІНСТРУМЕНТИ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ, ВПЛИВ НА ПОВЕДІНКУ СПОЖИВАЧА, СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ.uk_UA
dc.titleІнструменти маркетингових комунікацій підприємстваuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу