Інструменти маркетингових інтернет-комунікацій торговельного підприємства
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі досліджено поняття, методи аналізу ефективності, тренди та інновації маркетингових інтернет-комунікацій. Проаналізовано діяльність магазину дитячих іграшок "Бусинка". Аналіз показав вплив внутрішніх і зовнішніх факторів на фінансові показники. Оцінено конкурентоспроможність "Бусинки", виявлено сильні та слабкі сторони, розроблено рекомендації для покращення маркетингових стратегій. Запропоновано заходи для підвищення ефективності Інтернет-комунікацій та розроблено SMART-цілі для досягнення комерційного успіху.
Об'єкт дослідження: процес формування маркетингових інтернет-комунікацій.
Мета кваліфікаційної роботи: формування та розвиток інструментів маркетингових інтернет-комунікацій магазину дитячих іграшок "Бусинка", а також розробка рекомендацій щодо реалізації та оптимізації рекламних кампаній.
Положення, що захищаються: сформульовані цілі за моделлю SMART, сприятимуть загальному покращенню маркетингової стратегії. Ребрендинг Instagram-сторінки "Бусинка", позитивно вплине на імідж бренду, збільшить впізнаваність серед цільової аудиторії та приверне нових клієнтів. Створення веб-сайту магазину збільшить доступність продуктів і підвищить довіру споживачів до бренду. Таргетована реклама буде ефективним інструментом для залучення нових клієнтів і збільшення обсягів продажів. Рекомендації щодо оптимізації бюджету проведення рекламних кампаній в Інтернет-середовищі.
Інформація щодо впровадження: результати роботи апробовані на міжнародних конференціях та впроваджені в маркетингову діяльність магазину дитячих іграшок «Бусинка».
Кваліфікаційна робота має тісний зв`язок з курсовими проєктами з маркетингових досліджень, ціноутворення, маркетингового стратегічного планування та науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані в магазинах дитячих іграшок. Робота має застосування у сфері маркетингової діяльності торговельного підприємства галузі дитячих іграшок. Соціально-економічна ефективність роботи полягає в підвищенні впізнаваності бренду, збільшенні продажів та створенні позитивного впливу на спільноту і клієнтів.
Основні висновки та пропозиції для розвитку магазину "Бусинка" включають оновлення Instagram-сторінки і ребрендинг, створення веб-сайту для додаткового каналу продажів, таргетовану рекламу в соціальних мережах та Google Ads для залучення нових клієнтів і підвищення продажів.
В роботі використано методи експертних оцінок для оцінки факторів внутрішнього та зовнішнього середовища, конкурентний аналіз, методи маркетингового аналізу: IFAS, PEST і EFAS для оцінки внутрішніх і зовнішніх факторів підприємства, і SWOT-аналіз, кабінетний аналіз; контент-аналіз; графічний метод; індуктивний та дедуктивний метод.