Формування асортименту послуг брендингової агенції
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі проведено дослідження асортиментної політики
брендингової агенції BLUFF. Розглянуто методи та стратегії формування
асортименту послуг у сфері брендингу. Проведено аналіз поточного
асортименту послуг агенції BLUFF, визначено сильні та слабкі сторони, а
також ідентифіковано можливості для його розширення. Розроблено
рекомендації щодо впровадження нової послуги "створення фото та відео-
контенту під ключ" для різних платформ.
Мета кваліфікаційної роботи – формування ефективної асортиментної
політики для брендингової агенції BLUFF.
Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність брендингової агенції
BLUFF, предмет дослідження – асортиментна політика та формування нових
послуг у портфоліо компанії.
Положення, що захищаються: оцінка поточного асортименту послуг
брендингової агенції BLUFF; визначення сильних і слабких сторін
асортименту; ідентифікація можливостей для розширення асортименту;
розробка та впровадження нової послуги "створення фото та відео-контенту
під ключ"; економічна оцінка послуги.
Інформація щодо впровадження: Результати дослідження будуть
використані брендинговою агенцією BLUFF. Результати можуть бути
використані на інших підприємствах у сфері брендингу.
Робота має застосування у сфері маркетингу послуг, де вивчається
функціонування брендингових агенцій. Соціально-економічна ефективність
роботи полягає у підвищенні конкурентоспроможності агенції BLUFF та
задоволенні потреб клієнтів.
У роботі використано методи: узагальнення, індукції, дедукції, метод
експертних оцінок, PEST-аналіз, SWOT-аналіз, опитування.