Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorШкода, Валерія
dc.date.accessioned2025-03-01T19:42:24Z
dc.date.available2025-03-01T19:42:24Z
dc.date.issued2024-06-28
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/169661
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі проаналізовано конкурентоспроможність підприємства сфери-послуг у сучасному бізнес середовищі та наведено стратегію підвищення конкурентоспроможності кав'ярні «KattyCoffee». Об'єктом вивчення цієї роботи є процес формування конкурентоспроможності підприємства сфери послуг. Мета даної роботи є визначення та обгрунтування напрямів підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг в сучасному бізнес- середовищі. Положення, що захищаються: методи підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг, а саме кав’ярні «KattyCoffee» за допомогою детального аналізу макро та мікро середовища та впровадження ефективних інструментів для залучення нових клієнтів. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок з курсовими роботами маркетингового стратегічного планування, маркетингових досліджень і науковими студентськими роботами з маркетингу. Висновки та пропозиції для підвищення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг включають впровадження бонусної програми (це виділяє від конкурентів) та збільшення впізнаваності кавʼярні через рекламу. В роботі використано методи оцінки зовнішнього та внутрішнього середовища, конкурентний аналіз, маркетинг-мікс: PEST-аналіз, EFAS-, IFAS- аналіз для оцінювання внутрішніх та зовнішніх факторів підприємства сфери- послуг.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ, КАВ'ЯРНЯ, БІЗНЕС-СЕРЕДОВИЩЕ, СФЕРА ПОСЛУГuk_UA
dc.titleПідвищення конкурентоспроможності підприємства сфери послуг в бізнес- середовищіuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу