Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorІваровська, Н. В.
dc.date.accessioned2014-10-23T11:41:05Z
dc.date.available2014-10-23T11:41:05Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationІваровська Н. В. Роль цінності бренду у формуванні фінансово-економічних результатів підприємств / Н. В. Іваровська // Економіка підприємства : 1-ша всеукраїнська наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених, 18-19 грудня, 2012 : матеріали. - Д. : НГУ, 2013. – С. 39-40.en
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/21610
dc.language.isouken
dc.publisherВидавництво ДВНЗ "НГУ"en
dc.relation.ispartofseries;CD47
dc.subjectбрендen
dc.subjectторгівельна маркаen
dc.subjectфінансово-економічні результатиen
dc.subjectторговая маркаen
dc.titleРоль цінності бренду у формуванні фінансово-економічних результатів підприємствen
dc.typeArticleen
dc.identifier.bbkУ526en


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу