Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКоміссаров, В. Ф.
dc.contributor.authorКоміссаров, В. В.
dc.date.accessioned2013-05-28T20:01:00Z
dc.date.available2013-05-28T20:01:00Z
dc.date.issued2007-11-03
dc.identifier.citationКоміссаров В. Ф. Оцінка надійності маркетингової стратегії експортно-орієнтованого підприємства / Коміссаров В. Ф., Коміссаров В. В. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2007. – № 4. – С. 81-85.
dc.identifier.issn2073-9982
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/391
dc.description.abstractРозглядаються шляхи підвищення надійності маркетингових стратегій експортно-орієнтованих підприємств. Наведени етапи формалізації багато-критеріальної економіко- математичної моделі оптимізації надійності вибору. Ways of increasing reliability of marketing strategies of export oriented enterprises are examined. Below mentioned are phases of formalization multicriterion math-economical model of choice reliability optimization.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherЕкономічний вісник НГУru_RU
dc.relation.ispartofseriesУДК;658.563:65.015.3
dc.subjectнадійність маркетингової стратегії
dc.subjectекспортно-орієнтоване підприємство
dc.titleОцінка надійності маркетингової стратегії експортно-орієнтованого підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу