Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБерсуцький, А. Я.
dc.date.accessioned2013-05-13T01:05:22Z
dc.date.available2013-05-13T01:05:22Z
dc.date.issued2006-11-14
dc.identifier.citationБерсуцький А. Я. Роль ринкового потенціалу в стратегічному управлінні підприємством / Берсуцький А. Я. // Економічний вісник Національного гірничого університету. – Дніпро. – 2006. – № 4. – С. 65-71.
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/50
dc.descriptionРозглянуто ринковий та ресурсний підходи до стратегічного управління підприємством. Досліджено вплив зовнішнього середовища на прийняття рішень. Конкретизоване поняття „ресурсні можливості”. Marketing and resource approaches in strategic management of an enterprise are considered in the article. Made researches on the external environment influence on managerial decision process. The concrete definition of “resource abilities” is given.en
dc.language.isouken
dc.subjectстратегічне управлінняuk
dc.subjectМенеджментuk
dc.subjectресурсні можливостіuk
dc.titleРоль ринкового потенціалу в стратегічному управлінні підприємствомen
dc.typeArticleen


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу