Формування стратегії зовнішньоекономічної діяльності підприємства (за матеріалами ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика»)
Короткий опис(реферат)
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022.
Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства.
Мета роботи – теоретико-методичне обґрунтування та розробка стратегії виходу підприємства на зовнішній ринок.
Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: узагальнено наукові погляди на зміст поняття «стратегія зовнішньоекономічної діяльності підприємства», розглянуто механізм формування стратегії ЗЕД та моделі прийняття стратегічних рішень; проведено аналіз господарської діяльності ПрАТ «Вінницька кондитерська фабрика» та його зовнішньоекономічної діяльності; розроблено стратегію ЗЕД, що передбачає розширення ринків збуту продукції кондитерської фабрики на зовнішньому ринку шляхом виходу на ринок Польщі та обґрунтована її економічна ефективність