Розробка стратегії інтернаціоналізації малого бізнесу шляхом модернізації виробництва
Короткий опис(реферат)
63 сторінки, 6 рисунків, 8 таблиць, 2 додатки, 35 використаних джерел.
МАЛИЙ БІЗНЕС, ГЕОДЕЗИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, СТРАТЕГІЧНЕ ПЛАНУВАННЯ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ, ЕФЕКТИВНІСТЬ, ЕКОНОМІЧНА ДІАГНОСТИКА.
Об’єкт дослідження – є процес забезпечення ефективного стратегічного управління підприємницькою діяльністю в сфері геодезичної діяльності.
Предмет дослідження – є теоретичні та практичні засади управління малим підприємством.
Мета роботи – теоретичне обґрунтування та аналіз внутрішньодержавного і зовнішнього ринку, розробка стратегії по підвищенню ефективності діяльності приватного підприємства у сфері геодезії і подальшої його інтернаціоналізації.
Методи дослідження – метод систематизації, порівняння, аналітичний, графічний.
Отримані результати. У першому розділі розкрито аналіз стану малого підприємництва в Україні. Визначено вирішення проблем та перспектив розвитку галузі.
У другому розділі була складена загальна характеристика діяльності малого приватного підприємства ПГЦ «Азимут», проведено аналіз діяльності компанії на підставі економічної діагностики, розглянуто шляхи і перспективи модернізації виробництва.
У третьому розділі побудовано загальну стратегію щодо модернізації та подальшої інтернаціоналізації бізнесу, прораховані економічні показники, створені порівняльні графіки, проведено дослідження сегментів і ринку та наведено напрями удосконалення ефективності стратегічної діяльності.