• Бренд як інструмент сучасного бізнесу 

      Січко, С. М. (Економічний вісник Національного гірничого університету, 2007-09-01)
      In the article various approaches are described to determination of concept brand and the evolutional ways of becoming of brands are investigational, and the stages of development of brands are also described.
    • Зміст та завдання маркетингу в плануванні сталого розвитку промислового регіону 

      Палєхова, Л. Л. (2010)
      Досліджено сутність та зміст маркетингу промислових регіонів, визначаються основні маркетингові можливості для планування конкурентних переваг промислових регіонів у контексті сталого розвитку.
    • Маркетингова діяльність комерційних банків 

      Дергаль, А. В.; Голинська, О. С. (2009-09-30)
      Розглянуто маркетингову діяльність комерційних банків, основні аспекти залучення клієнтів та утримання клієнтської бази. В рамках цієї теми розкрито позитивний досвід банківської системи та проаналізовано можливості ...
    • Роль маркетинга в развитии человеческого капитала сельской экономики 

      Радченко, В. П. (Экономический вестник Национального горного университета, 2009-03-01)
      В статье анализируется сущность и функции категории «человеческий капитал сельской экономики», рассматривается роль и задачи маркетинга как управленческого инструмента в процессе преобразования человеческих ресурсов сельской ...