• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Видання редакційно-видавничого відділу НТУ "Дніпровська політехніка"
  • РВК-2011
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Видання редакційно-видавничого відділу НТУ "Дніпровська політехніка"
  • РВК-2011
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Маркетинг і управління інноваціями : Навч. посібник

Thumbnail
View/Open
Козинець_Маркетинг та управл інноваціями_навч. пос.pdf (2.827Mb)
Date
2011
Author
Козинець, В.П.
Стелюк, Б.Б.
Шаповал, В.А.
Metadata
Show full item record
Abstract
Посібник розроблений відповідно до прийнятої в НГУ, НМетАУ концепції підготовки кадрів з управління інноваційною діяльністю (УІД), інтелектуальною власністю (УІВ) і управління проектами (УП). Дисципліна «Маркетинг і управління інноваціями» входить у спільну програму підготовки, що включає сучасний рівень правового забезпечення стосунків в ІВ, особливості інноваційної діяльності і менеджменту, методологію її інформаційного забезпечення. Включає три розділи: маркетинг і розвиток інновацій; інноваційна політика і інструменти маркетингу; управління інноваційними проектами. Призначений для студентів спеціальностей: 7(8).000001 – якість, стандартизація і сертифікація, 7(8).000002 – інтелектуальна власність, 7(8).000003 – управління проектами, 7(8).000014 – управління інноваційною діяльністю. Іл. 82. Табл. 14. Бібліогр.: 11 найм.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/146995
Collections
  • РВК-2011 [9]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV