Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРоманенко, О. О.
dc.date.accessioned2017-09-29T07:02:37Z
dc.date.available2017-09-29T07:02:37Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationРоманенко О. О. Маркетингові комунікації та їх взаємозв'язок з маркетинговою діяльністю підприємства / О. О. Романенко // Економічний вісник Національного гірничого університету. - 2010. - № 2. - С. 130-137.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/150301
dc.description.abstractПроаналізовано сутність маркетингових комунікацій, їх функції, цілі, наведена класифікація системи маркетингових комунікацій, їх еволюція, етапи формування та взаємозв’язок з маркетинговою діяльністю підприємства.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectмаркетингові комунікаціїru_RU
dc.subjectкласифікаційні ознакиru_RU
dc.subjectмаркетингова діяльністьru_RU
dc.titleМаркетингові комунікації та їх взаємозв’язок з маркетинговою діяльністю підприємстваru_RU
dc.typeArticleru_RU
dc.identifier.udk658.5ru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу