Валеологічні способи попередження розумової втоми студента
Date Issued
2013
Author(s)
Козлова, В. А.
Abstract
Сучасний процес вузівського навчання характеризується психофізіологічним
навантаженням, пов’язаним із необхідністю засвоєння студентами нових знань і
практичних навичок. Навчання великої складності та інтенсивності потребує
тривалої розумової працездатності, а це, в свою чергу, висуває на перший план
необхідність подальшого вивчення проблеми співвідношення впливу розумової
працездатності та втоми, ймовірного розвитку психосоматичних захворювань та
їх попередження у студентської молоді. У зв’язку з цим, обґрунтування та
вивчення тенденцій щодо стану здоров’я, способу, якості і умов життя студентів
залишається актуальним і на сьогодні є одним із важливих напрямів психолого-
педагогічних та медико-соціальних досліджень
навантаженням, пов’язаним із необхідністю засвоєння студентами нових знань і
практичних навичок. Навчання великої складності та інтенсивності потребує
тривалої розумової працездатності, а це, в свою чергу, висуває на перший план
необхідність подальшого вивчення проблеми співвідношення впливу розумової
працездатності та втоми, ймовірного розвитку психосоматичних захворювань та
їх попередження у студентської молоді. У зв’язку з цим, обґрунтування та
вивчення тенденцій щодо стану здоров’я, способу, якості і умов життя студентів
залишається актуальним і на сьогодні є одним із важливих напрямів психолого-
педагогічних та медико-соціальних досліджень
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
182-194.pdf
Size
263.24 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):52afd0f5a41aed9f2868e1317eb1ac68