Адаптивне управління трафіком пакетних телекомунікаційних мереж з прогнозуванням його інтенсивності
Date Issued
2018
2018
Author(s)
Федоров, Д.О.
Федоров, Д.О.
Abstract
Об’єкт дослідження: процеси передачі даних через вузлове обладнання пакетних мереж.
Предмет дослідження: методи та засоби побудови адаптивного управління трафіком на портах вузлового обладнання пакетних мереж.
Мета дипломної роботи: розробка способу управління трафіком на портах вузлового обладнання пакетних мереж, що забезпечує зменшення негативного впливу помилок управління за рахунок прогнозування інтенсивності трафіку.
У роботі наведені: новий спосіб адаптивного перерозподілу пропускної спроможності вузлового обладнання пакетних мереж, що зменшує негативний вплив утворюваних помилок адаптивного регулювання на якість управління цим обладнанням.
В економічному розділі з точки зору економічної доцільності, необхідно забезпечувати раціональне використання ресурсів такого обладнання – зокрема пропускної здатності магістральних пакетних комутаторів, маршрутизаторів та шлюзів, – щоб оброблювати більші обсяги даних у перерахунку на одиницю вартості задіяного обладнання.
Наукова новизна: вперше запропоновано метод зменшення впливу системних помилок на якість адаптивного управління вузловим обладнанням, шляхом включення у технологічний ланцюг адаптивного перерозподілу засобу прогнозування інтенсивності пакетного трафіку.
Предмет дослідження: методи та засоби побудови адаптивного управління трафіком на портах вузлового обладнання пакетних мереж.
Мета дипломної роботи: розробка способу управління трафіком на портах вузлового обладнання пакетних мереж, що забезпечує зменшення негативного впливу помилок управління за рахунок прогнозування інтенсивності трафіку.
У роботі наведені: новий спосіб адаптивного перерозподілу пропускної спроможності вузлового обладнання пакетних мереж, що зменшує негативний вплив утворюваних помилок адаптивного регулювання на якість управління цим обладнанням.
В економічному розділі з точки зору економічної доцільності, необхідно забезпечувати раціональне використання ресурсів такого обладнання – зокрема пропускної здатності магістральних пакетних комутаторів, маршрутизаторів та шлюзів, – щоб оброблювати більші обсяги даних у перерахунку на одиницю вартості задіяного обладнання.
Наукова новизна: вперше запропоновано метод зменшення впливу системних помилок на якість адаптивного управління вузловим обладнанням, шляхом включення у технологічний ланцюг адаптивного перерозподілу засобу прогнозування інтенсивності пакетного трафіку.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
Федоров.pdf
Size
1.1 MB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):20719ba9e4f272f9a121d5d69c213fcf