Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБарановський, О.Д.
dc.date.accessioned2020-01-31T10:06:43Z
dc.date.available2020-01-31T10:06:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154905
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі наведено підхід, що ґрунтується на стратегії максимізації отримання прибутку транспортним підприємством, використання якого дозволить підвищити ефективність автомобільних вантажних перевезень кабельної продукції, що здійснює ТДВ «Коломийське автотранспортне підприємство», зокрема і його конкурентоспроможність. Аналіз існуючої організаційної структури управління підприємства дозволив встановити, що є певна неузгодженість при прийнятті рішень щодо відправки продукції до клієнтів між підрозділами. Побудова регресійної моделі демонструє суттєвий вплив на рентабельність підприємства коефіцієнту використання пробігу. Запропоновано раціональну транспортно-технологічну схему доставки вантажу, що дозволить підвищити значення коефіцієнту використання пробігу. Визначено рухомий склад для роботи на розроблених маршрутах, запропоноване використання ефективного засобу механізації навантажувально-розвантажувальних робіт, отриманий економічний ефект від удосконалення організації перевезень. Об'єкт дослідження: процес організації перевезень кабельної продукції рухомим складом ТДВ «Коломийське автотранспортне підприємство». Предмет дослідження: методи підвищення ефективності транспортного процесу при доставці кабельної продукції автомобілями збільшеної вантажопідйомності у міжобласному сполученні. Мета роботи: підвищення ефективності перевезень кабельної продукції рухомим складом ТДВ «Коломийське автотранспортне підприємство» з подальшим збільшенням рентабельності роботи підприємства та підвищення його конкурентоздатності на ринку перевезень. В роботі використовуються наступні методи: аналітичний – для розрахунку параметрів транспортно- технологічної схеми доставки вантажів, економіко-математичне моделювання – при визначенні впливу на рентабельність підприємства тарифів на перевезення та коефіцієнту використання пробігу, порівняння – при обранні раціональних моделей вантажного автотранспорту та навантажувально-розвантажувального устаткування, графо-аналітичний – при візуалізації результатів дослідження.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.publisherНТУ ДПru_RU
dc.subjectкабельна продукція, маршрутизація перевезень, транспортний засіб, максимізація прибуткуru_RU
dc.titleРозробка раціональної транспортно-технологічної схеми доставки кабельно-провідникової продукції у міжобласному сполученні, на прикладі ПП Прикарпаткабельru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу