Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРуденко, Дар’я Олегівна
dc.date.accessioned2020-02-10T12:34:05Z
dc.date.available2020-02-10T12:34:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationРуденко Д.О. Особливості застосування інтерактивних технологій при розвитку педагогічної майстерності студентів магістратури: дипломна робота магістр. - Дніпро 2019. - 80 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/154959
dc.description.abstractОб’єкт дослідження: процес розвитку педагогічної майстерності студентів магістратури. Предмет дослідження: специфіка застосування інтерактивних технологій при навчанні студентів магістратури педагогічної майстерності. Мета дипломної роботи: описати особливості застосування інтерактивних технологій розвитку педагогічної майстерності студентів магістратури. Методи дослідження представлені пошуковим аналізом літератури вітчизняних та іноземних дослідників, застосуванням описового методу та методу систематизації результатів дослідження, реалізовані через комплекс більш конкретних методів і прийомів аналізу; педагогічним експериментом формувального типу. У вступі охарактеризований стан проблеми, конкретизовані завдання на дипломну роботу. У теоретичній частині здійснено літературний аналіз вітчизняних та зарубіжних джерел щодо основ педагогічної майстерності та інтерактивних педагогічних технологій навчання, визначення понять педагогічної майстерної та інтерактивних педагогічних технологій навчання; досліджені особливості, а також, методи застосування інтерактивних форм навчання при вдосконалені навичок педагогічного спілкування. У практичній частині були більш детально проаналізовані навички педагогічного спілкування; досліджені методи застосування інтерактивних педагогічних технологій задля підвищення рівня оволодіння навичками педагогічного спілкування студентів магістратури та застосовані на практиці. Наукова новизна даної роботи полягає в розробці комплексу інтерактивних методик при розвитку педагогічної майстерності студентів магістратури. Практичне значення дослідження полягає в тому, що результати можуть бути використанні при розробці уроків з методики викладання іноземних мов для студентів вищого навчального закладу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectПЕДАГОГru_RU
dc.subjectСТУДЕНТru_RU
dc.subjectЗДОБУВАЧ ОСВІТИru_RU
dc.subjectНАВЧАННЯru_RU
dc.subjectПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬru_RU
dc.subjectПЕДАГОГІЧНЕ СПІЛКУВАННЯru_RU
dc.subjectПЕДАГОГІЧНИЙ ЕКСПЕРИМЕНТru_RU
dc.subjectБЕСІДАru_RU
dc.subjectРОЗПОВІДЬru_RU
dc.subjectДИСПУТru_RU
dc.subjectГУМАННІСТЬru_RU
dc.subjectКОНТАКТru_RU
dc.subjectСТИЛІ КОМУНІКАЦІЇru_RU
dc.subjectМОДЕЛІ ПЕДАГОГІЧНОГО СПІЛКУВАННЯru_RU
dc.subjectКОМУНІКАТИВНА ПОВЕДІНКАru_RU
dc.subjectКУЛЬТУРА МОВИru_RU
dc.subjectБАР’ЄРИ У СПІЛКУВАННІru_RU
dc.subjectНАВЧАЛЬНІ ВПРАВИru_RU
dc.subjectІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇru_RU
dc.subjectEDUCATORru_RU
dc.subjectSTUDENTru_RU
dc.subjectEDUCATIONAL RESEARCHERru_RU
dc.subjectTEACHINGru_RU
dc.subjectPEDAGOGICAL SKILLru_RU
dc.subjectPEDAGOGICAL COMMUCATIONru_RU
dc.subjectPEDAGOGICAL EXPERIMENTru_RU
dc.subjectCONVERSATIONru_RU
dc.subjectSTORYru_RU
dc.subjectDISPUTEru_RU
dc.subjectHUMANITYru_RU
dc.subjectCONTACTru_RU
dc.subjectCOMMUNICATION STYLESru_RU
dc.subjectMODELS OF PEDAGOGICAL COMMUCATIONru_RU
dc.subjectCOMMUNICATIVE BEHAVIORru_RU
dc.subjectLANGUAGE CULTUREru_RU
dc.subjectCOMMUCATION BARRIERSru_RU
dc.subjectEDUCATIONAL EXERCISESru_RU
dc.subjectINTERACTIVE TECHNOLOGIESru_RU
dc.titleОсобливості застосування інтерактивних технологій при розвитку педагогічної майстерності студентів магістратуриru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу