Аспекти методичної підготовки викладача філософії
Date Issued
2019
Author(s)
Горобець, Денис
Козинець, І. І.
Abstract
Активні зміни у вищій освіті нашої країни супроводжуються впровадженням нових освітніх технологій під час навчання. В цілому профільна спрямованість освіти в університетах вимагає переосмислення багатьох позицій у всьому освітньому процесі – у змісті, формах, методах, засобах навчання та виховання. Структура профільної підготовки майбутніх викладачів на сучасному етапі вимагає вирішення цілої низки проблем, пов'язаних з оптимальним відбором змісту матеріалу, структурних складових, постановкою цілей і завдань. Вектор дослідницької діяльності у сфері науки спрямований на кардинальне переосмислення цієї теми.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
47-48.pdf
Size
156.4 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):9e17396c6dff1ebfa4bde62b8e3c4522