Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorЄдаменко, Яна Сергіївна
dc.date.accessioned2020-08-10T10:46:18Z
dc.date.available2020-08-10T10:46:18Z
dc.date.issued2020-06
dc.identifier.citationЄдаменко Я.С. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Енергоспецмаш») / Я.С. Єдаменко. – Д. : НТУ «ДП», 2020. – 73 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/155938
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Енергоспецмаш». Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізувано особливості організації маркетингової діяльності підприємства; досліджено інструменти і організацію планування маркетингової діяльності в сучасних умовах; з’ясувано підходи до аналізу формування та розвитку маркетингового середовища підприємства із застосуванням моделі «7Р»; досліджено загальну характеристику ТОВ «Енергоспецмаш» та його продукції; проведено аналіз реалізації продукції, персоналу, продуктивності праці, ефективності використання основних виробничих фондів та оборотних засобів, собівартості товарної та ефективності господарської діяльності ТОВ «Енергоспецмаш»; запропонувано шляхи підвищення ефективності функціонування за рахунок удосконалення маркетингової діяльності.ru_RU
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня бакалавр напряму підготовки 0306 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2020. Об’єкт розроблення – процес удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Енергоспецмаш». Мета кваліфікаційної роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо удосконалення маркетингової діяльності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи бакалавра полягають у такому: проаналізувано особливості організації маркетингової діяльності підприємства; досліджено інструменти і організацію планування маркетингової діяльності в сучасних умовах; з’ясувано підходи до аналізу формування та розвитку маркетингового середовища підприємства із застосуванням моделі «7Р»; досліджено загальну характеристику ТОВ «Енергоспецмаш» та його продукції; проведено аналіз реалізації продукції, персоналу, продуктивності праці, ефективності використання основних виробничих фондів та оборотних засобів, собівартості товарної та ефективності господарської діяльності ТОВ «Енергоспецмаш»; запропонувано шляхи підвищення ефективності функціонування за рахунок удосконалення маркетингової діяльності.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectЕФЕКТИВНІСТЬ, ЗБУТ, МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА, МАРКЕТИНГОВЕ СЕРЕДОВИЩЕru_RU
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності підприємства (за матеріалами ТОВ «Енергоспецмаш»)ru_RU
dc.title.alternativeImprovement of marketing activity of an enterprise (based on the materials of LLC “Energospetsmash”)ru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу