Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБабанська, Анастасія Євгенівна
dc.date.accessioned2020-11-10T19:53:22Z
dc.date.available2020-11-10T19:53:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationБабанська А.Є. Обґрунтування управлінських рішень з оптимізації постачальників підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Дім марочних коньяків «Таврія») / А.Є. Бабанська. – Д. : НТУ «ДП», 2019. – 103 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/156652
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступають процеси управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з оптимізації постачальників підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: здійснено теоретичний аналіз сутності імпортних операцій та сучасних методів обґрунтування вибору постачальників підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності; проаналізовано виробничо-господарську та зовнішньоекономічну діяльність підприємства; досліджено ринок коньяку та бренді; обґрунтовано управлінські рішення з оптимізації постачальників підприємства.ru_RU
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2019. Об’єктом розроблення виступають процеси управління зовнішньоекономічною діяльністю підприємства. Мета роботи – теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій з оптимізації постачальників підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: здійснено теоретичний аналіз сутності імпортних операцій та сучасних методів обґрунтування вибору постачальників підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності; проаналізовано виробничо-господарську та зовнішньоекономічну діяльність підприємства; досліджено ринок коньяку та бренді; обґрунтовано управлінські рішення з оптимізації постачальників підприємства.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectЕФЕКТИВНІСТЬ ІМПОРТУ, КЛАСТЕРНИЙ АНАЛІЗ, КОНЬЯК, ПОСТАЧАЛЬНИК, СОБІВАРТІСТЬ, УПРАВЛІНСЬКЕ РІШЕННЯ.ru_RU
dc.titleОбґрунтування управлінських рішень з оптимізації постачальників підприємства-суб’єкта зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Дім марочних коньяків «Таврія»)ru_RU
dc.title.alternativeSubstantiation of managerial decisions on supplier optimization for an enterprise – entity of foreign economic activities (based on the materials of Private JSC “House of Vintage Cognacs Tavria”)ru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу