Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorХанкіна, Лілія Олександрівна
dc.date.accessioned2021-01-04T12:17:23Z
dc.date.available2021-01-04T12:17:23Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationХанкіна Л.О. Специфіка перекладу маркетингових текстів (англійська та українська мови): Дипломна робота магістра / Ханкіна Л.О. - Дніпро, 2020. - 90 с.ru_RU
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157110
dc.description.abstractМета полягає в дослідженні маркетингових текстів як виду реклами та аналізі лексичних та стилістичних особливостей їх перекладу.ru_RU
dc.language.isoukru_RU
dc.subjectРЕКЛАМА, МАРКЕТИНГОВИЙ ТЕКСТ, СПЕЦИФІКА МАРКЕТИНГОВИХ ТЕКСТІВ НА ВЕБ-САЙТАХ, ПЕРЕКЛАД МАРКЕТИНГОВИХ ТЕКСТІВ, ПЕРЕКЛАДАЦЬКІ ТРАНСФОРМАЦІЇ.ru_RU
dc.titleСпецифіка перекладу маркетингових текстів (англійська та українська мови)ru_RU
dc.typeOtherru_RU


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу