Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorНападайло, М. С.
dc.contributor.authorКабак, Л. В.
dc.contributor.authorСподинець, О. А.
dc.date.accessioned2021-06-09T11:18:40Z
dc.date.available2021-06-09T11:18:40Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationНападайло М. С. Хмарні технології у індустрії відеоігор / М. С. Нападайло, Л. В. Кабак, О. А. Сподинець // Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : 14-а міжнар. конф., м. Дніпро, 28-29 листопада 2019 р.: зб. наук. пр.- Дніпро : НТУ "ДП", 2020. - № 4. - С. 63-65uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/157875
dc.description.abstractДесятиліттями у відеоіграх є ціла череда проблем, які розробники не раз намагались вирішити самими різними способами та засобами, але їм це не як не вдавалося, серед них такі як: – “піратство” (Незаконне використання програмних засобів без купівлі ліцензії); – “читери” (Незаконна зміна ігрового ПЗ/додавання до нього нових компонентів, які дають гравцю переваги над іншими гравцями); – розповсюдження та встановлення користувацьких модифікацій без дозволу власників ПЗ; – мультиплатформені збереження ігрового процесу (дозволяють на іншому девайсі продовжити гру, де зупинився користувач на попередньому пристрої). – мультиплатформена розробка відеоігор.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ ДПuk_UA
dc.subjectвідеоігриuk_UA
dc.subjectкомп'ютерні ігриuk_UA
dc.titleХмарні технології у індустрії відеоігорuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk651.3:518.5uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

  • Проблеми використання інформаційних технологій в освіті, науці та промисловості : ХIV міжнар. конф. (28–29 листоп. 2019 р.) [41]
    Подано результати теоретичних та експериментальних досліджень з різних аспектів використання інформаційних технологій в освіті, науці та управлінні промисловістю. У публікаціях розглянуто питання створення та вдосконалення програмних засобів обробки та передачі інформації, математичного моделювання, дистанційної освіти, інформаційної безпеки та телекомунікації. Для наукових, інженерно-технічних співробітників і студентів, які спеціалізуються в галузі обчислювальної техніки та інформаційних технологій.

Показати скорочений опис матеріалу