Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorДевлетшаєва, Анастасія
dc.date.accessioned2021-09-01T20:24:08Z
dc.date.available2021-09-01T20:24:08Z
dc.date.issued2019-12-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158722
dc.descriptionМагістерська робота складається з трьох розділів. В першому розділі висвітлені теоретични засади розробки стратегії підприємства на споживчому ринку: сутність, підходи, процедура та методи оцінки ефективності. У другій, дослідницькій, частині проаналізовано стан місцевого телекомунікаційного ринку, проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища досліджуваного підприємства та, виходчи з результатів, виявлено напрямки стратегічного розвитку. Третій розділ роботи присвячений дослідженню стратегічних альтернатив та вибору оптимальної стратегії, за результатами якого було сформовано стратегію маркетингу та прораховано основні показники її ефективності. Ключові слова: телекомунікаційний ринок, інтернет-провайдер, стратегічні альтернативи, маркетингова стратегіяuk_UA
dc.description.abstractМагістерська робота складається з трьох розділів. В першому розділі висвітлені теоретични засади розробки стратегії підприємства на споживчому ринку: сутність, підходи, процедура та методи оцінки ефективності. У другій, дослідницькій, частині проаналізовано стан місцевого телекомунікаційного ринку, проведено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища досліджуваного підприємства та, виходчи з результатів, виявлено напрямки стратегічного розвитку. Третій розділ роботи присвячений дослідженню стратегічних альтернатив та вибору оптимальної стратегії, за результатами якого було сформовано стратегію маркетингу та прораховано основні показники її ефективності. Ключові слова: телекомунікаційний ринок, інтернет-провайдер, стратегічні альтернативи, маркетингова стратегіяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleМаркетингова стратегія підприємства на споживчому ринкуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу