Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorХололєєнко, Світлана
dc.date.accessioned2021-09-05T18:06:53Z
dc.date.available2021-09-05T18:06:53Z
dc.date.issued2019-12-16
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158746
dc.description.abstractУ роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства з надання послуг на споживчому ринку та його фінансово економічні показники. Виявлені основні сильні та слабкі сторони підприємства.. Виконано сегментування споживачів за основними критеріями. Проведено аналіз конкурентного оточення та ринкової позиції підприємства. Розроблено заходи щодо стимулювання збуту для досліджуваного підприємства. Розроблено план організації та реалізації маркетингу, також було створено макет рекламного звернення. Зроблено прогноз ефективності маркетингових заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРозробка програми стимулювання збуту підприємства на ринку послугuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу