Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВаньо, Павло
dc.date.accessioned2021-09-05T18:39:55Z
dc.date.available2021-09-05T18:39:55Z
dc.date.issued2020-12-11
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/158755
dc.description.abstractВ кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі, внутрішнє середовище (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (можливості та загрози) підприємства. В роботі використані методи анкетування, IFAS – аналіз, STEP – аналіз, SWOT – аналіз. Для підприємства розроблена рекламна кампанія, розрахований бюджет рекламної кампанії, також обрані основні рекламні канали. Це реклама в соціальних мережах, реклама в місцях продажу, зовнішня реклама. Виявлено, що значну увагу варто приділити електронній комерції, саме цей вектор буде стрімко розвиватись в умовах пандемії корона вірусу. Розраховано ефективність впровадження запрпонованих заходів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРозробка рекламної кампанії підприємства роздрібної торгівліuk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу