• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Бакалаври
  • 2020-2021 навчальний рік
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Бакалаври
  • 2020-2021 навчальний рік
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Формування інноваційної маркетингової політики торговельної організації

Thumbnail
View/Open
Ткаченко І.М..rar (47.42Kb)
КР_Ткаченко І.М..rar (585.7Kb)
Date
2021-06
Author
Ткаченко, Ігор Михайлович
Metadata
Show full item record
Abstract
66 сторінок, 10 рисунків, 5 таблиць, 24 інформаційних джерел, 2 додатка. Об’єкт дослідження – інноваційна маркетингова діяльність малого торговельного підприємства з продажу ІТ продукції. Предмет дослідження – технологія та організація інноваційної діяльності торговельного підприємства. Мета роботи – обґрунтування й розробка методичних рекомендацій щодо здійснення інноваційної маркетингової політики малого торговельного підприємства на ринку ІТ-продукту.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159050
Collections
  • 2020-2021 навчальний рік [34]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV