• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Бакалаври
  • 2020-2021 навчальний рік
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Кваліфікаційні роботи
  • Факультет менеджменту
  • Кафедра прикладної економіки, підприємництва та публічного управління
  • Бакалаври
  • 2020-2021 навчальний рік
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Формування підходів до управління продажами підприємства (на прикладі компанії «Технооптторг-Трейд

Thumbnail
View/Open
КР_Демченко А..rar (1.011Mb)
Демченко А..pdf (377.6Kb)
Date
2021-06
Author
Демченко, Анастасія Ігорівна
Metadata
Show full item record
Abstract
59 сторінок, 6 рис., 12 табл., 25 інформаційних джерел, 3 додатки. Об’єктом дослідження є процес управління продажами підприємства сфери торгівлі. Предметом дослідження є методичні засади та практичні підходи до управління продажами підприємства сфери торгівлі. Мета дослідження – узагальнити методичні основи й теоретично обґрунтувати процес управління продажами підприємства сфери торгівлі.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/159155
Collections
  • 2020-2021 навчальний рік [34]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV