Формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності (за матеріалами ПрАТ «Дніпропетровський комбінат харчових концентратів»)
Короткий опис(реферат)
Кваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності», Дніпро, 2022.
Об’єктом розроблення виступає процес формування асортиментної політики підприємства при здійсненні ЗЕД.
Мета роботи - теоретичне обґрунтування та розробка практичних рекомендацій щодо формування асортиментної політики підприємства при веденні зовнішньоекономічної діяльності.
Основні результати кваліфікаційної роботи полягають у такому: досліджено теоретично-методологічні засади формування асортиментної політики підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності; виконано аналіз фінансово-господарської діяльності ПрАТ «Дніпропетровський завод харчових концентратів»; оцінено ефективність управління асортиментною політикою ПрАТ «ДКХК; обґрунтовано управлінські рішення щодо удосконалення формування асортиментної політики ПрАТ «ДКХК» при здійсненні ЗЕД; оцінено ефективність запропонованих управлінських рішень