Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorВоронін, О. В.
dc.contributor.authorОлішевська, В. Є.
dc.contributor.authorКрівда, В. В.
dc.date.accessioned2022-06-27T11:21:07Z
dc.date.available2022-06-27T11:21:07Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationВоронін О. В. Конструктивні особливості змащувальних систем / Воронін О. В., Олішевська В. Є., Крівда В. В. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 96-97uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160619
dc.description.abstractВ процесі роботи двигуна автомобіля, тертя деталей трибосполучень перешкоджає рухові та знижує потужність двигуна [1]. Сухе тертя викликає підвищення нагріву деталей та прискорює їх знос. Зменшити iнтенсивнiсть зношування поверхонь деталей можливо шляхом використання масла [2]. Введення в зону контакту деталей масла товщиною змащувального шару 0,1 мкм, дозволяє зменшити силу тертя у 10 разів, а зношування поверхонь тертя – до 1000 разів. Забезпечення надійної роботи двигуна автомобіля на протязі визначеного терміну служби потребує оптимальних умов змащення поверхонь деталей трибосполучень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво НТУ "ДП"uk_UA
dc.subjectсистема змащенняuk_UA
dc.subjectрозбризкування маслаuk_UA
dc.subjectзмащення під тискомuk_UA
dc.subjectмасляний туманuk_UA
dc.titleКонструктивні особливості змащувальних системuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу