Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПісчасова, І. О.
dc.contributor.authorКомарова, К. В.
dc.date.accessioned2022-06-29T10:46:25Z
dc.date.available2022-06-29T10:46:25Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationПісчасова І. О. Формування стратегії корпоративної соціальної відповідальності / Пісчасова І. О., Комарова К. В. // Тиждень студентської науки - 2022 : матеріали 77 студентської науково-технічної конференції (Дніпро, 16-20 травня 2022 року) – Дніпро : НТУ «ДП», 2022. – С. 877-878uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/160711
dc.description.abstractРозвиток українського бізнесу, інтеграція до світової економічної системи ставить перед вітчизняними підприємствами нові завдання, які пов’язані з активізацією процесів у сфері соціальної відповідальності в Україні. Бізнес не може діяти ізольовано від суспільства, оскільки він сам є частиною соціуму. Від діяльності підприємств багато в чому залежить стан природного середовища, якість споживчих товарів. Процес розвитку в Україні соціально відповідального бізнесу потребує активної участі держави, яка визначає розвиток соціально відповідального бізнесу одним із пріоритетів державної політики. У багатьох країнах світу існує державна політика з підтримки і просування соціальної відповідальності. Вона є одним з інструментів підвищення конкурентоздатності економіки країни, збільшення її інвестиційної привабливості, зміцнення міжнародного бренда.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНТУ ДПuk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальністьuk_UA
dc.subjectбізнесuk_UA
dc.subjectдержавна політикаuk_UA
dc.titleФормування стратегії корпоративної соціальної відповідальностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу