Удосконалення процесу формування конкурентної позиції суб’єкту малого виробничого підприємництва
![Thumbnail](/bitstream/handle/123456789/161653/%d0%9a%d0%b2%d0%b0%d0%bb.%20%d1%80%d0%be%d0%b1%d0%be%d1%82%d0%b0%20%d0%94%d0%be%d0%b1%d1%80%d0%b8%d0%bd%d1%8e%d0%ba%20%d0%9e.%d0%86.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Переглянути
Дата
2022-01Автор
Добринюка Олександра Ігоровича
Metadata
Показати повний опис матеріалуКороткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 81 стор., 19 рис., 17 табл., 43 джерела, 3 додатки,
презентація PowerPoint.
Об’єкт дослідження: процес підвищення конкурентоспроможності малих
виробничих підприємств.
Мета роботи: удосконалення методичних підходів до обґрунтування
конкурентної позиції суб’єкту малого виробничого підприємництва в напрямку
визначення організаційних важелів підвищення ефективності їх діяльності.
В роботі обґрунтований методичний підхід до набуття конкурентних
переваг малим виробничим підприємством за рахунок використання потенціалу
інших ринкових суб’єктів.
У першому розділі проаналізовані концептуальні засади розвитку малих
виробничих підприємств. Визначено сутність та проблеми розвитку у сфері
малого та середнього бізнесу в Україні. Здійснено огляд літератури з питання
формування конкурентної позиції суб’єкту малого виробничого
підприємництва
У другому розділі здійснено аналіз результатів діяльності малих
підприємств в сфері виробництва та відновлення гумових шин, покришок і
камер та оптової торгівлі деталями та приладдям для автотранспортних засобів.
Обґрунтовано підхід до розвитку конкурентної позиції малого виробничого
підприємства на засадах бізнес-моделювання.
У третьому розділі визначені конкурентні позиції основних виробників
гумових шин, покришок і камер. Обґрунтовані шляхи запровадження
роздрібної торгівлі малим виробничим підприємством на засадах електронної
комерції.