Енергоефективна структура та апаратне забезпечення підсистеми управління ковшового екскаватора та системи управління гідравлікою
Date Issued
2021
Author(s)
Малієнко, А. В.
Дяченко, Г. Г.
Луценко, І. М.
Федоряченко, С. О.
Зіборов, К. А.
Кошеленко, Є. В.
Abstract
Мета. Провести аналіз підсистем управління ковшового екскаватора, виходячи з особли-
востей енергоефективної структури та управління об'єкта. Методика дослідження полягає в аналізі певного діапазону енергоефективного управляння, оскільки інтенсивність навантаження тісно корелює з продуктивністю ковшового екскаватора при максимальному навантаженні та має значний вплив на енергоефективну структуру. Таким чином актуальність представлених досліджень полягає у встановленні параметрів регулювання енергоефективного навантаження на виконуючий орган екскаватора при максимальному навантаженні за умовами керування гідравлікою. Для рішення цієї задачі застосовується система управління екстремального регулювання, специфіка якої визначатиметься особливостями об'єкта управління.
востей енергоефективної структури та управління об'єкта. Методика дослідження полягає в аналізі певного діапазону енергоефективного управляння, оскільки інтенсивність навантаження тісно корелює з продуктивністю ковшового екскаватора при максимальному навантаженні та має значний вплив на енергоефективну структуру. Таким чином актуальність представлених досліджень полягає у встановленні параметрів регулювання енергоефективного навантаження на виконуючий орган екскаватора при максимальному навантаженні за умовами керування гідравлікою. Для рішення цієї задачі застосовується система управління екстремального регулювання, специфіка якої визначатиметься особливостями об'єкта управління.
File(s)![Thumbnail Image]()
Loading...
Name
16.pdf
Size
719.63 KB
Format
Adobe PDF
Checksum
(MD5):9a45f6c5a26862f23476d433dc4e4974
