Комплекс маркетингу підприємства та його інструментальна структура
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 70 с., 12 рис., 34 табл., 5 додатків, 55 джерел.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретико-методичні підходи до сутності комплексу маркетингу підприємства та його інструментальної структури на прикладі салону краси «Blond Bar».
Об’єкт розроблення: маркетингова діяльність салону краси «Blond Bar».
Мета кваліфікаційної роботи: дослідження теоретико-методичних підходів до сутності комплексу маркетингу підприємства та його інструментальної структури на прикладі салону краси «Blond Bar».
Положення, що захищаються: дослідження основних підходів показало, що комплекс маркетингу – це певні параметри, які знаходяться у сукупності та формують процес маркетингової діяльності підприємства. Змінюючі дані параметри, можна досягти високого рівня задоволення потреб споживачів товарами або послугами підприємства.
Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати дослідження будуть використані у діяльності салону краси «Blond Bar» задля підвищення ефектиності діяльності та покращення задоволеності споживачів.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового ціноутворення, науковими студентськими роботами з маркетингу. Результати роботи можуть бути використані підприємствах, що відносяться до б’юті сфери України. Робота має застосування у сфері системи комплексного маркетингу в б’юті сфері. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні косметологічних послуг на ринок, що сприяє загальному покращенню настрою та здоров’я жінок.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розробка заходи щодів підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства.
У роботі використано такі методи досліджeнь: статистичний мeтод, анкeтування, якісний мeтод, мeтод eкспeртниx оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, PESТ-аналіз, SWOТ-аналіз.