Формування digital-комунікацій підприємства на ринку будівельних матеріалів
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 94 с., 47 рис., і 20 табл., 5 додатків, 36 джерел. В кваліфікаційній роботі проаналізовано діяльність підприємства на ринку будівельних матеріалів. Проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження на предмет визначення задоволеності клієнтів маркетинговими комунікаціями підприємства. Об’єкт кваліфікаційної роботи: маркетингова комунікаційна політика підприємства. Предмет кваліфікаційної роботи: застосування digital-інструментів для реалізації комунікаційної стратегії. Мета кваліфікаційної роботи: дослідити маркетингову комунікаційну політику підприємства та надання рекомендацій щодо покращення digital-взаємодії споживачів з підприємством на ринку будівельних матеріалів. Положення, що захищаються: дослідження задоволеності клієнтів каналами комунікації дозволило виявити рекомендації щодо поліпшення маркетингових digital-комунікацій, а саме: вдосконалення соціальних мереж та розробка сайту, для підвищення конверсії. Інформація щодо впровадження (за наявності): результати дослідження будуть використані підприємством «Green Line» задля покращення маркетингової комунікаційної політики підприємства. Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаною курсовою роботою з маркетингового стратегічного управління. Результати роботи можуть бути використані компаніями, що займаються продажом будівельних матеріалів. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у формуванні комунікаційних digital-інструментів для підвищення конверсії продажу. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: потрібно вдосконалити соціальні мережі компанії та розробити сайт, для забезпечення збільшеної конверсії з етапу перегляду товару до покупки товару.
У роботі використано такі методи досліджень: метод експертних оцінок (IFAS-аналіз при оцінці факторів внутрішнього середовища підприємства; EFAS-аналіз при оцінці факторів зовнішнього середовища підприємства); методи маркетингових досліджень (кабінетні дослідження; метод опитування); статистичні методи (частотний аналіз та аналіз спрягованості при аналізі результатів маркетингового дослідження); SWOT-аналіз при проведенні аналізу підприємства.