Вивчення факторів зовнішнього впливу на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 104 с., 13рис., 20 табл., 3 додатків, 31 джерел.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано фактори зовнішнього впливу
на купівельну поведінку споживачів товарів В2С сегменту а також
проаналізовано внутрішнє та зовнішнє сeрeдовищe підприємства. Були
проведені маркетингові дослідження зовнішніх факторів які впливають на
поведінку споживачів, з метою визначення на що звертає увагу клієнт при
виборі товарів магазину.
Об’єкт розроблення: виступає процес дослідження факторів
зовнішнього впливу на поведінку споживача товарів B2C – сегменту
будівельних матеріалів та сантехніки магазину ПП «Бріма»
Мета кваліфікаційної роботи: Полягає у вивченні споживчих оцінок
асортименту магазину «ПАЙПЕР» ПП «Бріма», а саме відповіді на такі
питання як на що звертає увагу клієнт при виборі товарів магазину.
Положення, що захищаються: стратегія, яка полягає у фокусуванні на
зовнішні фактори, які впливають на поведінку споживача для підвищення
раціонального застосування фінансів магазину стосовно вибору пріоритетів
до товарів в асортименті.
Інформація щодо впровадження: у маркетинговій діяльності ПП
«Бріма», а саме використання висновків з маркетингових досліджень та
результатів фінансової звітності.
Взаємозв’язок з іншими роботами: кваліфікаційна робота має тісний
зв'язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень,
маркетингового стратегічного планування. Результати роботи можуть бути
використані на підприємствах В2С сегменту України. Робота має
застосування у сфері маркетингу поведінки споживача. Соціально-
економічна ефективність роботи полягає у визначанні поведінкових
критеріїв зовнішнього впливу на товари будівельних матеріалів та
сантехники.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта роботи: удосконалення
методів та процедур процесу дослідження зовнішнього впливу на поведінку
споживача товарів В2С сегменту на ринку будівельних матеріалів та
сантехніки.
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний мeтод,
анкeтування, якісний мeтод, метод експертних оцінок, IFAS-аналіз, EFAS-
аналіз, SWOТ-аналіз.
У роботі використано такі методи досліджень: статистичний метод,
анкетування, якісний методи, фокус-група, методи експертних оцінок,
IFAS-аналіз, PEST-аналіз, EFAS-аналіз, SWOТ-аналіз.