Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на телекомунікаційному ринку України
Короткий опис(реферат)
Пояснювальна записка: 81 с., 27 рис., 19 табл., 1 додаток, 45 джерел.
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність телекомунікаційного підприємства на ринку телекомунікацій України, а також проаналізовано внутрішнє (сильні та слабкі сторони) та зовнішнє (загрози та можливості) середовище підприємства. Проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів телекомунікаційного підприємства з метою визначення негативних чинників, що сприяють зменшенню рівня клієнтської бази.
Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності телекомунікаційного підприємства.
Мета кваліфікаційної роботи: аналіз та вдосконалення теоретико-методичних та практичних положень щодо маркетингової діяльності телекомунікаційного підприємства на ринку B2C.
Положення, що захищаються: дослідження клієнтської бази телекомунікаційного підприємства дозволило виокремити слабкі сторони підприємства, що безпосередньо впливає на маркетингову діяльність компанії та прийняття управлінських рішень в подальшому.
Кваліфікаційна робота має тісний зв’язок із виконаними курсовими роботами з маркетингових досліджень, маркетингового стратегічного планування та передатестаційною практикою. Результати роботи можуть бути використані для подальшої маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Робота має застосування у сфері маркетингу в телекомунікаційній галузі. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у просуванні телекомунікаційних послуг, що сприяє процесу успішної цифровізації суспільства України.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: проведення регулярних online-опитувань споживачів, підвищення кваліфікації співробітників, поширення каналів просування, пошук нових постачальників, коригування товарної та цінової політики, запровадження нових маркетингових стратегій для просування наявних послуг.
У роботі використано такі методи досліджень: кабінетне дослідження, якісний метод, фокус-група, модель чотирьох дій, PEST-аналіз, EFAS-аналіз, IFAS-аналіз, Матриця SWOT-аналізу, Матриця BCG.