Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorМаматова, Тетяна
dc.contributor.authorСидоренко, Наталя
dc.date.accessioned2023-04-12T06:52:27Z
dc.date.available2023-04-12T06:52:27Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.uriDOI: 10.15421/1520115
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/162949
dc.description.abstractСтаття присвячена визначенню основних етапів розвитку нормативно-правового забезпечення системи надання адміністративних послуг в Україні належать:закладення основ системи надання адміністративних послуг у частині взаємодії із суб’єктами господарювання (до 2005 р.); початок формування системи надання адміністративних послуг (2006–2008 рр.); нормотворча діяльність з метою упорядкування сфери адміністративних послуг (2009–2013 рр.); розширення повноважень органів місцевого самоврядування у сфері надання адміністративних послуг (2014–2017 рр.); розвиток мережі належних центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) органів місцевого самоврядування і діджиталізація сфери публічних послуг (2019–2020 рр.). Розглянуто та проаналізовано окремі законодавчі акти, що надають органам місцевого самоврядування певних власних та делегованих повноважень у сфері надання адміністративних послуг. Акцентовано на тому, що нормативно-правове поле у сфері публічного управління, зокрема, надання адміністративних послуг населенню, перебуває в постійному розвитку. Вивчення тенденцій у зазначеній сфері вказує на те, що подальший вектор розвитку буде спрямований переважно на кінцевого споживача послуг – суб’єкта звернення із нормативним визначенням пріоритетності комплексного характеру послуг та їх надання переважно в електронному вигляді, наприклад із використанням застосунку «Дія» чи аналогічних сервісів. Визначено, що забезпечення інноваційного розвитку сфери надання адміністративних послуг вимагає від органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування прийняття стратегічних рішень щодо розбудови відповідної інфраструктури: оновлення комп’ютерної, спеціалізованої (робочих станцій) техніки та іншої оргтехніки в ЦНАП; забезпечення якісного зв’язку задля ефективної роботи Інтернет мережі, що дозволяє ефективно працювати мобільним ЦНАП та робочим містам адміністраторів, здійснювати обслуговування фізичних та юридичних осіб у територіальних підрозділах ЦНАП та на віддалених робочих місцях, здійснювати миттєві розрахунки за адміністративні послуги, отримувати доступ до державних реєстрів; реалізація заходів з інформування та залучення населення до діяльності ЦНАП.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to determining the main stages of regulatory and legal support of the administrative services’ system in Ukraine development which include: laying the foundations of the administrative services’ system in terms of interaction with business entities (until 2005); the beginning of the administrative services’ system formation (2006–2008); rule-making activity for the purpose of streamlining the sphere of administrative services (2009–2013); expanding the local governments’ powers in the field of administrative services (2014–2017); development of a network of appropriate administrative services centres of local governments and digitalization of public services (2019–2020). Certain legislative acts that provide local governments with certain own and delegated powers in the field of administrative services are considered and analysed. Emphasis is placed on the fact that the legal field in the field of public administration, in particular, the provision of administrative services to the population, is constantly evolving. The study of trends in this area indicates that the further vector of development will be aimed mainly at the end user of services – the subject of the application – with regulatory priority of complex services and their provision mainly in electronic form, for example using the application «Diia» or similar services. It is determined that ensuring the innovative development of administrative services requires state executive bodies and local governments to make strategic decisions on the development of appropriate infrastructure: updating computer, specialized (workstations) equipment and other office equipment in the administrative services centres; ensuring high-quality communication for the effective operation of the Internet, which allows mobile administrative services centres and workplaces of administrators to work effectively, to provide services to individuals and legal entities in the territorial divisions of administrative services centres and remote workplaces, make instant payments for administrative services, gain access to state registers; implementation of activities to inform and involve the public in the administrative services centres’ activities.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectпублічне управлінняuk_UA
dc.subjectдецентралізаціяuk_UA
dc.subjectадміністративні послугиuk_UA
dc.subjectцентр надання адміністративних послугuk_UA
dc.subjectЦНАПuk_UA
dc.subjectнормативне регулюванняuk_UA
dc.subjectзаконuk_UA
dc.subjectpublic administrationuk_UA
dc.subjectdecentralizationuk_UA
dc.subjectadministrative servicesuk_UA
dc.subjectadministrative services centreuk_UA
dc.subjectregulationsuk_UA
dc.subjectlawuk_UA
dc.titleСистема надання адміністративних послуг в Україні: особливості нормативно-правового регулюванняuk_UA
dc.title.alternativeThe system of administrative services in Ukraine: features of legal regulationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.udk35.078+351(477)uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу