• Взаємозв’язок медіапланування та брендингу 

      Лисенко, І. В. (НТУ ДП, 2023)
      Взаємозв’язок медіапланування та брендингу є ключовим фактором успішної маркетингової стратегії. Використання різних медіаформатів та рекламних каналів дозволяє забезпечити широке охоплення цільової ...
    • Глобальні бренди у міжнародній маркетинговій діяльності ТНК 

      Кравченко, А. А.; Кривошеєва, К. Л.; Артеменко, А. В. (НТУ ДП, 2023)
      Глобальні бренди стали невід’ємною складовою міжнародної маркетингової діяльності транснаціональних корпорацій (ТНК). Такі бренди є найбільш впізнаваними та популярними на світовому ринку, вони мають широку ...
    • Маркетингова тактика взаємодії з хейтерами 

      Куваєва, Т. В.; Чурсіна, Я. В. (НТУ ДП, 2023)
      Після того, як компанія набула широкої відомості, вона може стати об'єктом ненависті з боку аудиторії. Це явище особливо поширене в соціальних мережах, і SMM- спеціалісти часто зіштовхуються з проблемою взаємодії ...
    • Тенденції розвитку маркетингових комунікацій 

      Лисенко, І. В.; Артеменко, К. Т. (НТУ ДП, 2023)
      Новітні тенденції розвитку маркетингових комунікації знаходяться в безперервному удосконаленні. Вони змінюються, оновлюються, пристосовуються до нових умов, вимог споживачів та науково-технічних ...
    • Чому бренди повинні бути соціально-відповідальними? 

      Лисенко, І. В.; Гавриш, Н. О. (НТУ ДП, 2023)
      Соціальна-відповідальність є характерною для підприємств діяльність яких допомагає суспільству і не шкодить йому та навколишньому середовищу. Брендам варто робити акцент не лише на максимізації прибутку, а ...