Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБутенко, Аліса Тарасівна
dc.date.accessioned2023-07-06T19:52:48Z
dc.date.available2023-07-06T19:52:48Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.citationБутенко А.Т. Розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод») / А.Т. Бутенко – Д. : НТУ «ДП», 2022. – 107 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164059
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю та конкурентоспроможністю підприємства. Мета роботи – теоретико-методологічні аспекти обґрунтування та розробка конкурентної стратегії розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретико-методологічні аспекти розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано господарську та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; оцінено конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» за методом ефективності; розроблено конкурентну стратегію, яка передбачає розширення ринків збуту продукції чорної металургії на ринок Туреччини для підвищення конкурентоспроможності підприємства; оцінено економічну ефективність запропонованого проєкту; проаналізовано, як підвищилась конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» після впровадження запропонованого проєкту.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент ЗЕД), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення виступає процес управління зовнішньоекономічною діяльністю та конкурентоспроможністю підприємства. Мета роботи – теоретико-методологічні аспекти обґрунтування та розробка конкурентної стратегії розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: розглянуто теоретико-методологічні аспекти розширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства; проаналізовано господарську та зовнішньоекономічну діяльність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ»; оцінено конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» за методом ефективності; розроблено конкурентну стратегію, яка передбачає розширення ринків збуту продукції чорної металургії на ринок Туреччини для підвищення конкурентоспроможності підприємства; оцінено економічну ефективність запропонованого проєкту; проаналізовано, як підвищилась конкурентоспроможність ПАТ «ІНТЕРПАЙП НТЗ» після впровадження запропонованого проєкту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВА СТРАТЕГІЯ, ЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, ЗАКОРДОННІ РИНКИ, ЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУuk_UA
dc.titleРозширення ринків збуту експортної продукції для підвищення конкурентоспроможності підприємства (за матеріалами ПАТ «Інтерпайп Нижньодніпровський трубопрокатний завод»)uk_UA
dc.title.alternativeExpansion of sales markets for export products to increase the competitiveness of an enterprise (based on the materials of Public JSC “Interpipe NTRP”)uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу