Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorГорожій, Яна Сергіївна
dc.date.accessioned2023-07-06T19:55:49Z
dc.date.available2023-07-06T19:55:49Z
dc.date.issued2022-12
dc.identifier.citationГорожій Я.С. Формування стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки (за матеріалами ПрАТ «Комбінат «Придніпровський» / Я.С. Горожій. Д. : НТУ «ДП», 2022. с. 149.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/164060
dc.descriptionКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення є процес формування стратегії підприємства виходу на міжнародні ринки. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: з’ясовано особливості формування міжнародної маркетингової стратегії як складової стратегії ЗЕД; розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства; надано аналіз зовнішнього конкурентного середовища підприємства; проведено економічний аналіз показників діяльності ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; проаналізовано зовнішньоекономічні зв’язки ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; обґрунтовано необхідність формування зовнішньоекономічної стратегії ПрАТ «Комбінат «Придніпровський» експортно-орієнтованого підприємства; впроваджено зовнішньоекономічну стратегію у ПрАТ «Комбінат «Придніпровський» та оцінити її ефективність.uk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота ступеня магістр спеціальності 073 Менеджмент, НТУ «Дніпровська політехніка» (ОП Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності), Дніпро, 2022. Об’єктом розроблення є процес формування стратегії підприємства виходу на міжнародні ринки. Мета роботи – теоретичні, методичні та практичні підходи до формування стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки. Основні результати кваліфікаційної роботи магістра полягають у такому: з’ясовано особливості формування міжнародної маркетингової стратегії як складової стратегії ЗЕД; розглянуто організаційно-економічну характеристику підприємства; надано аналіз зовнішнього конкурентного середовища підприємства; проведено економічний аналіз показників діяльності ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; проаналізовано зовнішньоекономічні зв’язки ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»; обґрунтовано необхідність формування зовнішньоекономічної стратегії ПрАТ «Комбінат «Придніпровський» експортно-орієнтованого підприємства; впроваджено зовнішньоекономічну стратегію у ПрАТ «Комбінат «Придніпровський» та оцінити її ефективність.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectЗОВНІШНЬОЕКОНОМІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ, СТРАТЕГІЯ ЗЕД, ЕКСПОРТНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕФЕКТ ЕКСПОРТУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ЕКСПОРТУ, ЕФЕКТ ІМПОРТУ, ЕФЕКТИВНІСТЬ ІМПОРТУ, РЕНТАБЕЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВА, ЄВРОПЕЙСЬКИЙ РИНОКuk_UA
dc.titleФормування стратегії виходу підприємства на міжнародні ринки (за матеріалами ПрАТ «Комбінат «Придніпровський»)uk_UA
dc.title.alternativeFormation of the enterprise's strategy for entering international markets (based on the materials of PJSC "Combine "Prydniprovsky")uk_UA
dc.typeOtheruk_UA


Долучені файли

Thumbnail
Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу