Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorКоробков, Ілля
dc.date.accessioned2023-12-01T20:42:14Z
dc.date.available2023-12-01T20:42:14Z
dc.date.issued2022-01-14
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165361
dc.description.abstractКваліфікаційна робота, спеціальність 075 «Маркетинг». – Національний технічний університет «Дніпровська політехніка», Дніпро, 2022 рік. Метою кваліфікаційної роботи є розробка стратегії просування корпоративного бренду ТОВ «ФК «Є ГРОШІ КОМ». Кваліфікаційна робота складається із вступу, основної частини, яка включає три розділи, висновків, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі розкрито сутність та основні компоненти бренду, теоретико-методологічне забезпечення формування, реалізації та розвитку сутності та особливостей корпоративного бренду. Проведено аналіз публікацій з теми, досліджено особливості просування корпоративного бренду. У другому розділі проведено аналіз фінансово-економічного стану ТОВ «ФК «Є ГРОШІ КОМ», досліджено рівень розвитку та стратегію просування корпоративного бренду. У третьому розділі проведена розробка ефективної маркетингової стратегії просування корпоративного бренду ТОВ «ФК «Є ГРОШІ КОМ» на ринку мікрофінансових послуг України.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.titleРозробка стратегії просування корпоративного бренду компанії на ринку макрофінансових послуг Україниuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу