Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПономарьова, Вікторія
dc.date.accessioned2023-12-01T20:50:33Z
dc.date.available2023-12-01T20:50:33Z
dc.date.issued2022-01-14
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165367
dc.description.abstractУ поточній кваліфікаційній роботі виконаний аналіз ринку взуття та визначення сильних і слабких сторін підприємства. Додатково було проведено маркетингове дослідження споживачів, визначення мотивів при покупці споживачів для створення ефективної кроссканальної стратегії роздрібного магазину товарів попереднього попиту. Мета кваліфікаційної роботи: розробка стратегій кроссканального маркетингу на основі маркетингових досліджень. Об’єкт дослідження: механізм впливу комбінацій декількох каналів комунікації при просуванні товару на споживачів. Дана кваліфікаційна робота має високий ступінь новизни, оскільки має часові межі – пандемія, що на території України з 2020 року. Положення, що захищаються: визначення аналітичного поля для просування товарів попереднього попиту з попереднім визначенням стратегії в умовах пандемії. Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта дослідження: має необхідність використання в період пандемії для просування товару роздрібного магазину, що значно вплине на фінансово-економічні показники підприємства. У даній роботі використані наступні методи: IFAS та EFAS-аналізи, ABC та XYZ- аналізи, SWOT-аналіз, статистичний метод, воронка продажів, RFM аналіз та аналіз життєвого циклу клієнта.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectКРОССКАНАЛЬНА СТРАТЕГІЯ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ, RFM-АНАЛІЗ, ТОВАРИ ПОПЕРЕДНЬОГО ПОПИТУuk_UA
dc.titleКроссканальна стратегія комунікацій підприємства роздрібної торгівлі в умовах пандеміїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу