Маркетингова стратегія підприємства на ринку послуг
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі досліджено особливості формування маркетингової стратегії підприємства на ринку послуг. Проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовища підприємства. Проведено дослідження поведінки споживачів на ринку послуг з метою покращення маркетингової стратегії підприємства. Об’єкт розроблення: маркетингова діяльність підприємства на ринку послуг.
Мета кваліфікаційної роботи: розробка маркетингової стратегії для підприємства на ринку послуг та інструментів її реалізації.
Положення, що захищаються: особливості споживчої поведінки на ринку послуг громадського харчування обумовлюють маркетингову стратегію підприємства.
Інформація щодо впровадження (за наявності): Результати роботи впроваджені в маркетингову діяльність «ФОП Яворський» кав’ярня «The Atelier» при розробці маркетингової стратегії
Кваліфікаційна робота має тісний зв`язок з курсовими проєктами з маркетингових досліджень та маркетингового стратегічного планування.
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у розумінні доцільності впроваджених рекомендацій щодо досягнення підприємством своїх маркетингових цілей та впливу на суспільство і економіку в цілому.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: основними рекомендаціями щодо вдосконалення маркетингової стратегії підприємства є фокусування на тому, щоб отримати більше від існуючого продукту на існуючому ринку. Основними інструментами реалізації стратегії проникнення є розвиток та вдосконалення інструментів маркетингових комунікацій: знижки, акції, бонусні програми, власна програма лояльності, а також управління взаємовідносинами з клієнтами.
У роботі використано такі методи досліджeнь: аналіз економічних показників; статистичні методи (для проведення аналітичних оцінок результатів маркетингового дослідження); метод ситуаційного аналізу (при розробці підходів до визначення поведінки споживачів); методи аналізу чинників маркетингового середовища (для PEST-, IFAS-, EFAS-аналізів); маркетингові польові дослідження (для опитування споживачів).