Маркетингове забезпечення виведення нового товару на ринок у площині сталого розвитку
Короткий опис(реферат)
У кваліфікаційній роботі проаналізовано теоретичні основи маркетингового забезпечення виведення нового товару на ринок: сутність маркетингової діяльності підприємства і складові маркетинг-мікс, зміст і особливості виведення нового товару на ринок, теоретичні основи проведення маркетингових досліджень, сутність концепції маркетингу сталого розвитку. Також наведено характеристику та аналіз фінансово-економічної діяльності ПрАТ МЗМВ «Оскар», аналіз маркетингової діяльності підприємства, ринку мінеральної води України, зовнішнього середовища підприємства, аналіз сегментування і позиціонування товарів підприємства з урахуванням концепції маркетингу сталого розвитку.
Об’єкт розроблення: процес маркетингової діяльності підприємства «ПрАТ МЗМВ «ОСКАР».
Предмет кваліфікаційної роботи – теоретико-методичні аспекти маркетингового забезпечення виведення нового товару на ринок у площині сталого розвитку.
Мета кваліфікаційної роботи: є висвітлення й удосконалення маркетингового забезпечення виведення нового товару на ринок у площині сталого розвитку.
Положення, що захищаються: в умовах сталого розвитку підприємству слід розглянути можливість виведення нового товару на ринок.
Результати роботи можуть бути використані брендом «Моршинська» для розглядання можливості виведення нового смаку води.
Робота має застосування у сфері маркетингової діяльності підприємства ПрАТ МЗМВ «Оскар».
Соціально-економічна ефективність роботи полягає у доведенні доцільності використання маркетингу сталого розвитку підприємствами України.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: розглядати роботу як можливий новий крок у виробництві води.
У роботі використано такі методи досліджeнь: опитування при здійсненні збору первинної маркетингової інформації і для оцінки ставлення споживача до продукту. STEP-, IFAS-, SNW-аналізи, з метою дослідження факторів маркетингового середовища; а також матриця БКГ.
Інформаційною базою дослідження є основні теоретичні роботи та дослідження провідних зарубіжних та українських вчених у галузі маркетингового стратегічного планування, ціноутворення і маркетингу сталого розвитку.