Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorПродан, Владислав
dc.date.accessioned2024-01-05T09:46:34Z
dc.date.available2024-01-05T09:46:34Z
dc.date.issued2023-12-08
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165722
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є управління маркетингом виробничого підприємства. Предметом дослідження є адаптивний метод маркетингового управління виробничими підприємствами в умовах кризових явищ. Мета дослідження – адаптація моделі маркетингового управління виробничими підприємствами до кризового явища. Положення, що захищаються – в умовах системної ринкової кризи виробничому підприємству необхідно розробити власну модель маркетингового менеджменту виробничого підприємства. Методи дослідження. Для проведення маркетингових досліджень використовується наступний комплекс наукових методів: експертна оцінка – дослідження з метою демонстрації основних факторів впливу внутрішнього та зовнішнього середовища; опитування – при зборі основної маркетингової інформації; – оцінка категорійної політики компанії; REST -, IFAS-, EFAS - аналіз факторів, спрямовані на подальше розуміння маркетингового середовища; SWOT – ситуаційний аналіз; сегментація – визначення цільових сегментів ринку підприємства. Інформаційною основою дослідження є основні теоретичні праці та результати досліджень провідних зарубіжних і українських учених у галузі маркетингового менеджменту виробничих підприємств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectМАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ, МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ, ПОВЕДІНКА СПОЖИВАЧА, ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО, ,ПРОМИСЛОВИЙ РИНОКuk_UA
dc.titleПрограмма антикризового маркетингу промислового підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу