Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorРябенко, Максим
dc.date.accessioned2024-01-05T09:49:03Z
dc.date.available2024-01-05T09:49:03Z
dc.date.issued2023-12-08
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165725
dc.description.abstractАктуальність теми: інтернет-технології стрімко розвиваються, змінюючи способи, якими компанії спілкуються зі своєю аудиторією. Це означає, що відкриваються нові можливості для маркетингу, а також з'являються нові виклики, такі як конкуренція, зміна споживацьких звичок та технологій. Також зростає важливість бренду та його онлайн-присутності для успіху на ринку. Споживачі все більше звертаються до Інтернету для пошуку продуктів, послуг та інформації про бренди. Тому оптимальна інтернет-маркетингова стратегія стає ключовою для привертання уваги та збереження лояльності клієнтів. Після глобальної пандемії COVID-19 багато компаній переорієнтувалися на онлайн- продажі та маркетинг, тому розуміння ефективних інтернет-стратегій стало ще більш важливим для відновлення та розвитку бізнесу. Основним ринком підприємства ТОВ «Комфі Трейд» є споживчий ринок (B2C). Мета даної роботи - оцінка ефективності інструментів інтернет- маркетингу на ринку В2С та розробка, на цій основі, комплексу найбільш ефективних інструментів інтернет-маркетингу для компанії. Об'єкт дослідження – інструменти інтернет-маркетингу на ринку побутової техніки Предмет дослідження – інструменти інтернет-маркетингу для вибудовування комунікації із споживачем на ринку побутової техніки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбренд, стратегія, побутова техніка та електроніка, лендінг, рекламна компанія, SEO-технологіїuk_UA
dc.titleІнтернет-маркетингова стратегія просування бренду на ринкуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу