Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Кваліфікаційні роботи
  3. Фінансово-економічний факультет
  4. Кафедра маркетингу
  5. Магістри
  6. 2022-2023 навчальний рік
  7. Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку будівельних матеріалів
 
  • Details

Управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку будівельних матеріалів

Date Issued
2023-12-08
Author(s)
Саруханов, Лаура 
Abstract
У кваліфікаційній роботі проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ «КОТЕ ЮНІОН» зареєстрована торговельна марка «Rebar» на ринку будівельних матеріалів в Україні. Також проаналізовано внутрішнє та зовнішнє середовище компанії. Проведене маркетингове дослідження поведінки та лояльності споживачів підприємства «КОТЕ ЮНІОН» з метою виявлення потреб та вдосконалення товару та компанії.
Об’єкт кваліфікаційної роботи: процес маркетингової діяльності підприємства на ринку будівельних матеріалів України.
Мета кваліфікаційної роботи: висвітлення й удосконалення управління маркетинговою діяльністю підприємства на ринку будівельних матеріалів України.
Положення, що захищаються: маркетингове дослідження, спрямоване на пошук та визначення слабких сторін у якості виробництва та збуду композиткої арматури та сітки, збір інформації щодо реагування клієнтів ТОВ «КОТЕ ЮНІОН» на засади концепції сталого розвитку у площині соціальної відповідальності бізнесу. Комплекс рекомендацій з удосконалення маркетингової діяльності підприємства на ринку будівельних матеріалів.
Взаємозв’язок з іншими роботами. Кваліфікаційна робота має тісний зв'язок із виконаними курсовими проєктами з маркетингового стратегічного управління, економічного обґрунтування маркетингових рішень, науковими студентськими роботами з маркетингу.
Інформація щодо впровадження: результати дослідження будуть використані ТОВ «КОТЕ ЮНІОН» задля поліпшення його маркетингової діяльності. Результати роботи можуть бути використані на підприємствах з виготовлення композитних матеріалів України. Робота має застосування у сфері організації маркетингу з продажу будівельних матеріалів. Соціально-економічна ефективність роботи полягає у поліпшенні взаємодії із близьким і далеким маркетинговим середовищем.
Висновки, пропозиції щодо розвитку об’єкта розроблення: висвітлення методів, аналізу маркетингової тактичної і стратегічної діяльності у сфері продажу та реалізації будівельних матеріалів.
У роботі використано такі методи наукових досліджень: теорія маркетингу, конкуренції, поведінки споживача, метод наукового пізнання, аналіз наукових підходів до визначення поняття і видів маркетингу, елементів комплексу маркетингу; метод експертних оцінок, АВС-аналіз, матриця BCG, IFAS-аналіз, EFAS-аналіз, SWOT-аналіз; методи маркетингових досліджень, а саме метод анкетування, опитування, статистичні методи; графічний метод.
Subjects

МАРКЕТИНГ, СТАЛИЙ РОЗ...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

Саруханова.pdf

Size

2.88 MB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):8018a7242cffbb67852e11ad00c2c525

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify