Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.authorБезугла, Л. С.
dc.contributor.authorПалєхова, Л. Л.
dc.contributor.authorБєлобородова, М. В.
dc.date.accessioned2024-01-18T12:04:08Z
dc.date.available2024-01-18T12:04:08Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationБезугла Л. С. Управління сталою поведінкою споживачів у туристичній діяльності : навч. посіб. / Л. С. Безугла, Л. Л. Палєхова, М. В. Бєлобородова ; Нац. техн. ун-т «Дніпровська політехніка». – Дніпро : Акцент ПП, 2024. – 185 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-921-350-1
dc.identifier.urihttp://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/165985
dc.description.abstractНавчальний посібник спрямований на формування необхідних теоретичних знань і набуття практичних навичок у галузі управління сталістю споживчої поведінки на туристичних ринках, враховуючи міждисциплінарний підхід. Розглядаються ключові концепції, моделі, методи та передовий досвід, що мають відношення до сталого розвитку туризму. Призначено для студентів, аспірантів, викладачів, науковців і професійних менеджерів, а також усіх, хто цікавиться сталим розвитком і поведінкою споживачів у туризмі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherАкцент ППuk_UA
dc.subjectтуризмuk_UA
dc.subjectтуристичні ринкиuk_UA
dc.subjectспоживча поведінка на туристичних ринкахuk_UA
dc.subjectсталий розвиток туризмуuk_UA
dc.titleУправління сталою поведінкою споживачів у туристичній діяльностіuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.identifier.udk338.486.1(075.8)uk_UA


Долучені файли

Thumbnail

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу