Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Періодичні видання НТУ "Дніпровська політехніка"
  3. Гірнича електромеханіка та автоматика
  4. ГЕА, 2013 рік, №90
  5. Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії
 
  • Details

Гальмування шахтного потягу на небезпечній ділянці рейкової колії

Date Issued
2013
Author(s)
Проців, В. В. 
Abstract
Істотне підвищення показників роботи транспорту на горизонтальних гірничих виробках шахт України, де головним є локомотивний, можливе, перш за все, за рахунок використання важких багатовісних локомотивів, здатних надійно працювати на шахтній колії із суттєвою недосконалістю в плані та профілі. Для гальмування шахтних поїздів використовують колісно-колодокові, дискові осьові й трансмісійні, а також рейкові гальма (магнітні й гравітаційні), що встановлені на електровозі. Найперспективнішим з існуючих нині шахтних локомотивів є шарнірно-зчленований електровоз Е10 [1], що оснащений усіма вище переліченими системами гальмування, а також має сучасну систему керування тяговими двигунами постійного току.
Subjects

научная публикация НГ...

рельсовый тормоз

торможение шахтного п...

шахтный рельсовый тра...

шахтний рейковий тран...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

CD244-81-88.pdf

Size

497.5 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):9c23cf85cb7e758a8dbcb7e0756d9957

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify