Repository logo
  • English
  • Yкраї́нська
Log In
New user? Click here to register.Have you forgotten your password?
  1. Home
  2. Періодичні видання НТУ "Дніпровська політехніка"
  3. Економічний вісник
  4. ЕВ, 2010 рік, №1
  5. Сутність та процес формування інтегрованих маркетингових комунікацій
 
  • Details

Сутність та процес формування інтегрованих маркетингових комунікацій

Date Issued
2010-04-22
Author(s)
Романенко, О.О. 
Abstract
Проаналізовано сутність, характеристика, принципи інтегрованих комунікацій та розкрито особливості процесу їх формування на підприємствах України.; The essence, characteristics and principles of integrated communications are analyzed. The peculiarities of the process of their formation on the enterprises are discovered.
Subjects

інтегровані маркетинг...

стратегічний аналіз

критерій інтегрованос...

integrated marketing ...

strategic analysis

criteria of integrati...

File(s)
Loading...
Thumbnail Image
Name

2010_1_p112-119.pdf

Size

388.95 KB

Format

Adobe PDF

Checksum

(MD5):bd605f1e399e1a72e42677ef6f78dab6

.

Built with DSpace-CRIS software - Extension maintained and optimized by 4Science

  • End User Agreement
  • Send Feedback
Repository logo COAR Notify