• українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • English 
    • українська
    • русский
    • English
    • Deutsch
    • español
    • italiano
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Периодичні видання НТУ "Дніпровська політехніка"
  • Економічний вісник
  • ЕВ, 2009 рік, №4
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Периодичні видання НТУ "Дніпровська політехніка"
  • Економічний вісник
  • ЕВ, 2009 рік, №4
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

КРИТИЧНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ РЕКЛАМИ УКРАЇНИ: ТЕНДЕНЦІЇ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ

Thumbnail
View/Open
2009_4_p099-107.pdf (435.3Kb)
Date
2009-12-25
Author
Метеленко, Н.Г.
Хацер, Максим Володимирович
Metadata
Show full item record
Abstract
Здійснено критичний аналіз динаміки та структури ринку реклами в Україні у розрізі його секторів. Встановлено проблеми, тенденції та перспективи розвитку ринку реклами на сучасному етапі в умовах кризи.; The critical analysis of dynamics and structure of advertising market in Ukraine on sectors basis is fulfilled. Problems, tendencies and perspectives of the advertising market’s development are established at the current stage in crisis terms.
URI
http://ir.nmu.org.ua/handle/123456789/237
Collections
  • ЕВ, 2009 рік, №4 [17]

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV